احمدیان چاشمی.میثم
ارزیابی تكنيك هاى تصميم گيرى چند معياره (MCDM) به منظور رتبه بندى عوامل كليدى موفقيت در پياده سازى توليد در كلاس جهانى (مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله)
[
دوره6,
شماره
28
- زمستانسال
1400]
اسلامی نژاد. زهرا
بررسی اثر متقابل جهت گیری بازاریابی سبز و استراتژیک بر مزیت رقابتی
[
دوره8,
شماره
33
- بهارسال
1402]
ایماندار.محمد
تحلیل و بررسی فاکتورهای تأثیر گذار در مکان یابی ایستگاههای آتش نشانی از منظر شهر سازی در شهرستان خوی
[
دوره7,
شماره
30
- تابستانسال
1401]